Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 21:55 - Малко Мръсни Вицове (18+)
Автор: seiri Категория: Забавление   
Прочетен: 14888 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какво е това "Мъничко, червеничко, около него стърготини хвърчат"?
Отговор: Червената шапчица прави френска любов на Пинокио.



Звъни Баба Яга на Змей Горянин:
- Идвай бързо, страхотна ракийка съм сварила!
- Бабо Яге, вчера пихме с Кашчей някакъв боклук, едната ми глава е в безсъзнание, втората повръща, третата едва се надигна да ти отговори.
Звъни Баба Яга на Кашчей Безсмъртни:
- Идвай да пием, страхотна ракийка сварих!
- Бабо Яге, пихме вчера със Змей Горянин нещо, дето, както съм безсмъртен, сега се притеснявам да не умра!
Звъни Баба Яга на Леший:
- Идвай бързо да пием от новата ракийка!
- Идвам!
Гледа Баба Яга през прозореца - иде Леший - 5 метра тича, пада на земята, става, 5 метра тича, пак пада... Излязла да го посрещне на прага и пита:
- Леший, какво става, защо падаш тъй?
- Ами, Бабо Яге, като си помислех за хубавата ракийца и хуквах. Но като се сетех, че после ще искаш да се чукаме - и губех съзнание.


Седят четири бабки и си пият следобедния чай. Едната казва:
- Синът ми наскоро стана свещеник и всеки, който го срещне, му казва "отче".
- Ех, казва втората, моят е епископ и всички го наричат "ваше светейшество".
- А пък аз имам брат, който е кардинал. Хората се обръщат към него с "ваше високопреосвещенство", хвали се третата.
Четвъртата притеснено споделила:
- Моят син е стриптизьор. И когато се съблече, всички викат "О, боже!"



Момче и момиче се целуват късно вечерта на плажа и доста се
разгорещили. По едно време момичето попитало:
- Мили, много ти са дълги миглите! На какво се дължи това?
- Ами като малък много съм си поплаквал!
- Оох, да беше и пишкал повечко...


Мъж влиза в магазин за оръжие и пита продавача:
- Искам да си купя пушка с оптика ама да е много добра! На един километър муха да убива!
Продавача веднага сваля една пушка от рафта и му я подава:
- Ето най-добрия ни снайпер я го насочи към ейййй онази сграда аз там живея и тя е на около километър разстояние. Четвърти етаж крайния прозорец отляво виждаш ли я блондинката? Това е жена ми. Добре закарва дотам нали?
- Ми да супер закарва виждам я съвсем ясно ама знаеш ли, че тя не е сама? С нея има един мъж и и двамата са голи!
-Така ли? Я дай да видя дай!
Взема продавача снайпера поглежда през оптиката, сваля го, почесва се и вика:
- Знаеш ли какво тоя снайпер струва 2000 евро обаче аз ще ти го подаря ако с един куршум уцелиш жена ми в главата и с още един уцелиш оня пич в оная работа
Клиента вдига снайпера поглежда през оптиката и се засмива:
- Пич май ще ги уцеля само с един куршум и двете работи...



Един мъж отишъл при проститутка. Изкарали веднъж, и не щеш ли, на проститутката много й харесало, и помолила да го направят още веднъж, безплатно. Мъжът казал:
- Добре, но трябва да подремна 10-15 минути, а ти през това време да ми го държиш... с две ръце.
Поспал той, тя му го държала с две ръце, и като се събудил, почнал пак. На жената толкова й харесало, че казала:
- Хайде още веднъж, аз ще ти платя ако трябва.
- Добре - казал мъжът - само да подремна 10-15 минути, но ти го дръж с две ръце.
След третия път проститутката била напълно доволна, и попитала:
- Добре, много те бива, но моля ти се, кажи ми какъв е тоя номер с двете ръце?
- Ами няма никакъв номер, ама миналия път една твоя колежка не го държа и ми открадна портфейла.


Обаждане на телефона за клиентите на Виагра. Оператора:
- Слушам ви!
Мъж:
- Какво да правя?
- Какъв е проблема? Купувате Вигра, четете инструкцията, взимате таблетката и ще знаете идеално какво да правите!
- Купих Виагра. Решихме с жената да правим секс. Детето отиде на тренировка. Аз взех хапчето.
- И какво, не подейства ли?
- И то как! Но на детето са му отменили тренировката, а и дойдоха неочаквано гости. Та питам: какво да правя?!








Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - застреляй се,
21.01.2011 21:59
с туй деколте на аааааааааааВА_рчето к`ва виагра повече, бе маце
цитирай
2. alchemist - Пинокио се оплакал на татко Карло:
21.01.2011 22:19
- Татко Карло, аз много харесвам Малвина ама на пишката ми има чепче, което може да я нарани. Какво да направя?
- Сега ще ти дам парче шкурка. Да го загладиш. - казал татко Карло.
След време татко Карло попитал Пинокио:
- Моето момче какво стана?
Пинокио:
-За какво ми е Малвина след като имам шкурка...
цитирай
3. seiri - :)
21.01.2011 22:27
alchemist написа:
- Татко Карло, аз много харесвам Малвина ама на пишката ми има чепче, което може да я нарани. Какво да направя?
- Сега ще ти дам парче шкурка. Да го загладиш. - казал татко Карло.
След време татко Карло попитал Пинокио:
- Моето момче какво стана?
Пинокио:
-За какво ми е Малвина след като имам шкурка...



Наистина е яко :)
цитирай
4. seiri - ???????????
21.01.2011 22:28
анонимен написа:
с туй деколте на аааааааааааВА_рчето к`ва виагра повече, бе маце

Нещо против ли имаш или малко ти се струва?
цитирай
5. анонимен - по-малко от виагра,
21.01.2011 22:34
по-голямо от сантиметър до пълна ерекция. и, seiri, баш таман за сеирджии. пък за поети к`ат мен в много римувана популация. потърси ме де :Р
цитирай
6. seiri - повече от....
21.01.2011 22:37
анонимен написа:
по-голямо от сантиметър до пълна ерекция. и, seiri, баш таман за сеирджии. пък за поети к`ат мен в много римувана популация. потърси ме де :Р


ш'та потърся , ама бива да оставиш и координати :)
цитирай
7. анонимен - съм оставил , ве
21.01.2011 23:04
гугъл пита - к`ой виагра,
нета вика - умрял хуй.
Интернет поета туй!

Свежо тролче си, давай!
цитирай
8. malkovul4e - Леле какви са мръсни тези вицове! ...
26.01.2011 15:14
Леле какви са мръсни тези вицове! Как можа да ги изречеш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: seiri
Категория: Забавление
Прочетен: 93737
Постинги: 13
Коментари: 63
Гласове: 25
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол